vad ska jag göra sommaren 2011 ? (:

Jag har fått flera frågor om vad jag ska göra sommarn 2011 !! (:
 blir väl .. vara hemma och slappa hela lovet !
NEJ JAG SKOJADE BARA , jag ska faktiskt göra ur mycket i sommar  ! (y)
allt jag ska göra kommer inte i ordning då..;p

Jag ska till Gotland , drar med mig nån kompis i år igen & för er som inte vet så har ju jag halva släkten på Gotland !
shoppar , badar ,solar , bäst av allt tofta !!

stället på bilden e faktiskt sjukt mysigt , de är precis vid havet utanför ringmuren <3



Sen är faktiskt Göteborg ett måste för mig i sommar ett antal gånger ! :D
eftersom jag har min lilla älskling där(L)



Älskar Dig Oliver !

Sen såklart blir det ju lisse medans man e i gbg
vet inte med vem ? (a)
kanske älskling & hans kompisar ?
hihi vem vet :D



Sen blir det väl att va hemma på bomstad !
får väl försöka få upp älskling till värmland nån vecka under sommarlovet ?
om du vill såklart älskling ? (:

sen ska jag nog försöka med handbollsläger !
&
En fotokurs kanske ? (:

så  har jag hitills planerat min sommar men såklart rööjjj med kompisar oxå ! (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0