SUNDAY♥

Nu vaknade jag precis, vet faktiskt inte vad jag ska göra idag..
men ska berätta om min underbara dag igår :)
Farmor & farfar va här på morgonen, sen fixade jag mig och tog med yolly gick till wåxnäs där träffa jag underbara tjejer, vi gick o kolla va det va som var på i2, jätte tråkigt o superlitet var det!
sen gick vi hemmåt igen, la mig i olivers hage (kanin) somnade nästan
sen vare ut & köpa glass sen ringde  elvira så hon kom efter det vi drog till lekparken & löjlade oss ett bra tag
sen hem & äta sen ut tillbaka o spela basket efter ett tag kom Julia, Erik o Jonte ut också :)
sen hem till tv:n
nu får ni lite underbart fina bilder!
jag diggar denna bild stort!
orkar inte lägg upp fler bilder för de tar typ 2 minuter per bild!
man kan inte ha en bättre dröm än vad jag hade inatt ! ;)
nu kan ni börja fundera..
svar på frågestunden kommer senare idag måste bara ta lite bilder för det
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0