SVAR PÅ TAL♥

michelleljung om FRÅGESTUND♥:
kan du ge mig ditt utseénde?
varför är du så jävla mycke finare än mig?

jag älskar dig min stjärna <3
Svar , vi kan byta gumman!
du är så sjukt finare..

jag älskar dig med gumman<3

mathilda :) om FRÅGESTUND♥:
hur många läsare har du per dag ? :)
va använder du för kamera ? :)
vilken är din favorit butik ? :)
vad använder du för smink ? :)

Svar: Jag har ca 300 UNIKA läsare , men nu när jag bytte blogg sen gick tbx till denna så har jag inte lika många men de är bara att kämpa sig uppåt

Jag använder mig av en Canon EOS 1000d
dock är jag supersugen på att köpa en ny ;o
men då ska jag spara..

Oj, min favortibutik.. vet jag inte
har nog flera.. Veromoda, H&M, Ginatricot, Vila, BikBok, Monki o typ dom :D

Just nu när det börjar bli sommar använder jag inget smink..
men annars äre ju allt de vanliga foundation rouge mascara m.m

anonym om FRÅGESTUND♥:
kan du inte gör videoinlägg på hur du sminkar dig?
hur sminkar du dig?
sportar du?

Jo, de ska jag nog försöka fixa..
de visar jag på videoinlägg nån gång!
JA, jag sportar.. jag spelar handboll i Karlstad i den absolut bästa klubben
IF HELLTON!

varför började du blogga ? :)
vad skulle du göra om du vann 1 miljon? :D


Svar: jag vet inte faktiskt.. det var nog mest bara tidsfördriv i början sen blev det väl mer seriöst oså..

Oj jag vet inte..har inte tänkt så långt,
men kanske dra med mig kompisar utomlands.. shoppa loss & spara pengar tror jag..

idaa, om FRÅGESTUND♥:
intressen?
den du litar på mest?
canon/nikon?
favorit låt?
kort på ditt hus&bilder på alla rum?

Svar:
HANDBOLL, fotograferingen.
Den jag litar mest på.. är nog Elvira & Linus Johansson
Canon helt klart !
oj..jag vet inte finns så många bra
har inget just nu men det ska jag fixa under dagen!

mathilda :) om FRÅGESTUND♥:
vilka bloggar läser du ? :)
även kompis bloggar lixom.
vilken känd bloggare gillar du mest ? :)
va heter din bästavän ? :)
va har du för kamera ? :)
vilken är din favorit färg ? :)

Svar: Jag läser alla mina kompisars bloggar..typ foki & kenza & isabelle

jag gillar nog kenza mest!

Min bästavän vet ju alla att det är Elvira!
hon har varit de sen slutet av 2:an tror jag ?
canon EOS 1000d
Rosa ;)

ANNA om FRÅGESTUND♥:
hur ska en kille vara, personlighet då?

Svar: En kille ska vara.. omtänksam, våga vara sig själv rolig o super mysig att vara med inte blyg.. självklart måste han ha stil!


Maria om FRÅGESTUND♥:
kan du lägga upp bild på ditt rum ?

Svar: klart kan jag göra de.. men de kommer samtidigt som bilden på huset !

de var de !




helt osminkad o ofixad.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0