VI STÖR OSS♥

Jag stör mig verkligen på sånt här .. !
Malin igen ;) om PERFECT♥:
Å du , du är tsm med min ex pojkvän .. Och när ja va tsm med honom gjorde ja slut för att han va så jävla ful ! Hur kan du ? Ja skämdes när ja va ute me honom ;s Blääh säger ja bara för såna killar ;s


Svar: jag tycker verkligen att detta var något som du inte behöver ta upp!
för de första, jag har snackat med honom du har inte varit tillsammans med honom!
du bor i charlottenberg;s
sen..tror du att jag bryr mig om du tycker han är ful elr inte ?
nej jag tycker han är fin & jag älskar honom för den han är, jag vill absolut inte höra att han är FUL
för han är den finaste killen jag sett!
Isac, om du läser detta så ska du veta

Jag bryr mig inte om vad någon annan säger om dig, jag har min egna åsikt om dig,
jag tycker om dig oerhört mycket !
du är den absolut sötaste killen, det känns som du verkligen gör allt !
jag älskar dig för den du är Isac, du är helt absolut klart bäst !
vi är OKROSSBARA tillsammans
jag klarar allt bara jag har dig vid min sida baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0