21/2-11

Kom precis hem från sundsta ,
men vi hade ingen vanlig skoldag idag , utan vi fick massa information om saker oså ,
sen direkt efter skolan drog jag till sundsta, kollade på träningen innan då va jag LITE klumpig, stod i trappan så skulle jag gå bakåt då missa jag lite av trappsteget så jag föll bakåt & gled nerför trappan och öpnnade typ dörren t
där dom tränade ^^
sen efter träningen fick jag vänta 1 timme & 15 min på att bli hämtad smart som jag är hade jag inga saker med mig så kunde ju nt duscha där heller ;)
NU ska jag börja packa lite för ska åka till kil imorgon & åka skidor med skolan .. !
har ju inte köpt nån ny skiddress så jag får leta upp nåt ;)
ni får outfit imorgon innan jag drar till skolan
nej nu ska jag sluta tjata puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0