bamselina... DEL TVÅ !

Sen kom dom sista dagarna..
då hon blev magrare & magrare..
sen gick de en dag..då ajg va hos några kompisar, mamman i det huset hade precis frågat om jag ville ta över deras kanin för att dom inte har tid för den, då ringer jag mamma & frågar om vi kan det men hon sa nej, den andra måste försvinna innan.. :/
sen nästa dag va jag hos dom oxå..då efter lunch ringer mamma hem mig,
hon säger:Emma, du måste komma hem nu
jag : nej inte än..
- Jo, nu sa jag det är viktigt.
- okejdå, jag kommer !
sen när jag kommer hem så ser jag att min faster står och håller i bamselina, & det värsta av allt är att hennes päls är helt gul! :(
hon orkar inte gå..hon som alltid brukade springa iväg varje gång man släppte ner henne !
( nu e detta jobbigt att skriva.. så kanske blir konstigt )
sen den kvällen så lämnade min finaste ägodel världen .. det var väldigt jobbigt knappt att jag orkade gå till skolan dagen efter!
men jag gick dit väldigt tidigt..sen kom Nelly & Elvira och frågade vad som hade hänt, då visade jag bara en bild och då fattade dom direkt..men kvällen efter så fick vi ta över Oliver ..
men jag tycker än idag att det är jobbigt att prata om henne.. eftersom jag har haft henne så länge som jag kan MINNAS!!


jag älskar dig bebis!!<3

hon lekte med bollar & allting..så j*vla speciell, jag önskar att du kunde komma tillbaka !
denna gossen har jag nu..
han e oxå speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0