bäst :)

hejsan .
jag hann inte blogga igår när jag kom hem , drog t bergvik .
sen gick jag & cissi å tog en glass  (a)
sen följde jag med henne hem fick massa kläder + ett par converse !! (yy)
tack cissi :)
sen satt vi bara och prata om lite allt möjligt , tiden gick as fort ,tror jag drog hem runt 10 ? :p

Men nu kom jag precis hem från skolan , installerar sims 3 igen ;)
så tänkte att jag fick nörda lite .. egentligen behöver jag städa ORDENTLIGT .. ;o
men imorgon kommer jag va osocial på bloggen , då ska jag nämligen till charlottenberg och fotografera ishockey killar :)

nej nu måste jag dra puss

Dagens Outfit får ni ingen bild på .
Jeans // BikBok
Linne // Gt
Tröja // vetinte ?
Skor // Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0