Charlottenberg !

Min dag idag va super typ .. (a)
haha , norrmän kan va hur dumma som helst asså ! ;o
kollade lite på NOR IK - FÄRJESTAD
sen gick jag t köpcentret och shoppa lite ..

två linnen , 29:- st

lite suddig bild , 44,90:-

44,90:-
de va dagens shopping ;)

------------------------------------------------------

Hahah , sen va det ju de med norskarna oxå !
Direkt när jag kom till ishallen började dom följa efter mig , kulkul
så när jag gick & shoppa följde lixom dom efter mig , sen skulle jag gå och hämta mat hahah då ställde dom sig i kön bakom mig även om dom inte skulle ha nått ;s
sen sista matchen va sjukt kul ,för då skulle jag fotografera och då trodde dom att jag tog kort på dom så dom började skrika : ta inte kort på oss , till mig + att dom stog och typ dansa ?
HAHAHAH , jag dog .. sen så kom dom och fråga efter mitt nummer & skit :p
men tillslut blev dom lite bara LITE jobbiga då gick jag och sa att jag faktiskt har pojkvän !
dom ser as små ut men dom ee 96:or faktiskt !
tog några smygbilder .. för att ni skulle få se ;)
dom glodde sönder ! 



haha , han utan keps va de som försökte ragga på mig , men nej tack ! ;)

där har han keps..haha jag dör

puss herra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0