dag 1 ..

Jag heter Emma Viktoria Grahn och är 13 år.

går i 7a på hultsbergsskolan ! 
jag bor på hultsberg med min mamma, pappa & lillebror Anton

för ca ett år sedan flyttade vi ifrån hagalund till hultsberg

mina barndomskompisar från hagalund är Elin ,Emil,Nelly & Hanna (Gabbi) nu går jag även i samma klass som dom!

har även pojkvän som heter Oliver .. men han bor i Götbeborg , men sånt är bara att acceptera ibland !

på min fritid brukar jag , vara med kompisar, shoppa, fotografera & ja ..sjunga, jag spelar handboll i IF HELLTON , jag har spelat i snart 5/6 år tror jag ?

jag har oxå spelat fotboll i QBIK , men jag slutade för ca 2 år sen ;/

jag ville verkligen satsa på handbollen .. men det var jobbigt att sluta i fotbollen , alla minnen man har haft med dom !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0