dag 12..jag gråter till detta !

dag tolv !

DEL ETT !!!
handlar om någon jag saknar!
en som jag saknar enormt mycket är..
faktiskt min lilla kanin bamselina,
det var faktiskt EXTRA EXTRA jobbigt för mig när hon lämnade oss för ca 1 år sedan..
gråter redan..:/
tänkte berätta hela historian, så får jag skriva av mig lite!
jag har fått reda på hur jag fick henne
så snälla läs ;)
men vi var hos mina kusiner en dag våren 2000 .
så sa min kusin att deras granne hade fått kaninungar, såklart springer jag dit !
sen kommer jag tillbaka efter en stund & skriker, mamma mmamma !
du måste komma och kolla,jag vill ha en kanin!
då sa mamma: jag kan följa med & titta men du får inget..
sen kommer jag & mamma tillbaka !
då säger mamma ..dom va faktiskt rätt söta, haha
då tvingade vi med pappa & övertalade han lite sen köpte vi en liten söt underbar dvärgvädur,
när vi skulle döpa henne trodde vi att det var en kille så den fick heta bamse, men efter ett tag märkte vi att de va en tjej,då fick hon heta bamselina :)
men jag glömmer inte en dag med henne, jag gick runt med henne i min dockvagn !
jag hade henne i mina väskor till&med tror jag ;o
del två kommer snart ska bara äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0