Dag 2 ..oliver jacobson<3

dag 2 . min kärlek...
OLIVER JACOBSON<3
det är du som gör mig ..så som jag är nu
,jag är så sjukt glad för det oliver så du fattar inte .. jag vet inte vad jag ska säga , jag älskar dig & jag hoppas du verkligen att fattar det !
jag kommer sluta andas .. ja , men aldrig att jag slutar andas för oss två ALDRIG!
du är den finaste personen jag någonsin sett & kommer se 

just det att du vill ha mig ?
det finns ju 10000000 till där ute .. 
men jag vill att du ska veta att jag aldrig släpper dig<3

Dina ögon gör så att stjärnorna inte lyser.
Ditt hår lika fint utan wax som med wax.
När jag ser ditt ansikte blir jag gråtfärdig & tänker ..hur har jag lyckats få en sån fin kille , Och när du ler ja ..då stannar mitt hjärta ,jag kan inte hjälpa det men det finns inget jag vill ha hellre än dig ! 
Om man fastnar i mitt hjärta på sättet du har gjort , då har man varit riktigt dum .. för mitt hjärta är ett fängelse & där har jag satt dig på livstid ! 
ingen kille har nånsin gett mig den kärlek du gett mig oliver .
ingen förstår hur jag känner för dig ! 
allt jag gör , de gör jag för dig !
Oliver jag vill verkligen att du ska veta .. 
du är så sjukt fin, snäll, underbar, super söt .. du är allt jag önskar mig ,

puss, jag älskar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0