Dag 4..Min bästavän!

dag 4 .. handlar om min bästavän
jag har ju flera styckna , men den allra närmaste är helt klart Elvira !
Visst vi är ovänner ibland ?
det är ju alla! men vi brukar bli vänner typ direkt efter :p
Vi har odm mest oslagbara minnena tillsammans ;)
hahha, typ Mallorca 2010, Gotland 2009, Sälen 2009, ja as mycket !
jag träffade henne genom skolan , vi har gått i samma klass sen förskolan.
men vi började typ va när vi gick i 2:an / 3:an där ngnsstans ? :)
en lovvecka & hon inte är hemma känns som en evighet .. man kan lixom typ inte göra nånting ?
hahh , jag gör ju lixom allt med den människan :p
här är en bild från Gotland, när vi var på knieppebyn ;)
blir nog att jag drar med mig Hanna Larsson & Elvira till Gotland i sommar om vi får, så tagga brudar !
har haft 5 sjukt underbara år med elvira ;)
Hon är lixom .. ja speciell, eller väldigt speciell,
OSMART, nästnäst bäst, min special elev i spanska ;)
ja allt möjligt (a)
juste !
HON E KUNG PÅ SIMNING!
de e hon på denna bild !
kiing eller vad ?
haha
älskar dej bästavän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0