Dag 7, Mina Rädslor ..

Dag 7 .
kommer att handla om mina rädslor !
1. Jag är mörkrädd som f*n ! :s
2.Skogen, speciellt när det är mörkt! :$
3. SJÖGRÄS !!!!!
4.fiskar !! :o
5.att förlora min bästavän/bästavänner
6. förlora min underbara pojkvän<3
7.att vara ensam hemma i vårat nya hus, på natten ..
ja de va väl mina rädslor ..kommer inte på mera just nu !
jag är så sjukt rädd för skogen när det är mörkt, haha !
så ibland när jag går hem från t.ex kompisar så är den vanliga vägen förbi skogen ..fast aa på cykelbanan då (a)
men den går jag ALDRIG, inte själv iaf !
så jag brukar gå omvägar som kan ta typ 20-30 min extra ;)
I nästa inlägg ska ni få, bilder på våran kraschade bil !
jag trodde den hade kraschat mer jag .. men det är ändå j*vligt mycket asså:o
en tråkig bild jag tog förut, när jag satt i bilen :p

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg! :D

2011-02-11 @ 21:05:32
URL: http://linneagranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0