grattis älskling ( tidsinställt)

Oliverälskling .. <3
Du har fått mig att bli en ny person !
jag vill bara säga tack ,
nu när jag har dig .. märker jag att det jag hade innan jag träffade dig
det jag trodde betydde jätte mycket .
det betyder faktiskt INGENTING
som vi har sagt är & förblir 2011 vårat BARA vårat år älskling <3
Att älska dig livet ut är min STÖRSTA dröm , & den drömmen kämpar jag för att den ska bli sann varje dag .
du är den jag tänker på när jag vaknar
du är den jag tänker på när jag somnar
jag har bara dig i mina tankar hela dagarna
jag är bara 13 år ...jag vet det !
men jag kan ändå säga att jag har hittat den rätta ? ja
skulle de ta slut?
han är ändå den rätta för mig & han ska va min livet ut !
Ingen kommer nånsin att kunna ta han ifrån mig..
Våran kärlek är som cirkeln DEN HAR INGET SLUT<3
Dina ögon gör så att stjärnorna inte lyser ,Ditt hår lika fint utan wax som med wax ,när jag ser ditt ansikte blir jag gråtfärdig & tänker ..hur har jag lyckats få en sån fin kille , Och när du ler ja ..då stannar mitt hjärta ,jag kan inte hjälpa det men det finns inget jag vill ha hellre än dig ! 
Om man fastnar i mitt hjärta på sättet du har gjort , då har man varit riktigt dum .. för mitt hjärta är ett fängelse & där har jag satt dig på livstid ! 
ingen kille har nånsin gett mig den kärlek du gett mig oliver .
ingen förstår hur jag känner för dig ! 
det jag gör i mitt liv, det gör jag för dig !
JAG ÄLSKAR DIG NÅGOT OTROLIGT(L)

/ din BARA din Emma Victoria Grahn<3


Kommentarer
Postat av: sara♥

lika gammal som mig dåå;)

2011-02-20 @ 21:17:57
URL: http://saraaberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0