not home ..

Nu är det äntligen sprotlov .. göttans de ;)
nu sitter jag hemma hos Elvira .. hon ska packa men hon sitter och leker med ett armband istället som en 2-åring !

vet inte hur det blir ikväll .. hoppas att gabbi kan komma :/
men Emma & Elvira slaggar iaf hos mig :D

Mitt lov blir värt..hoppas jag

Måndag: då vet jag inte vad ska göra .. eller juste Elvira ska sova hos mig ;)
TIsdag: GUSTAVSVIK med fritidsgården & elvira -.-
Onsdag: Sova hos Elvira..
TOrsdag: ÅKA TILL SKOGEN MED ETT AS DRYGT INTERNET & IBLAND FINNS DET INGEN TÄCKNING SÅ MAN MÅSTE GÅ TILL ETT FÖNSTER..:(
Fredag: Slalom med Elvira ... igen


ja som ni ser spenderas mitt lov mestadels med elvira ..
hon ska va hos mig ikväll & kommer imorgn kväll oxå .. bara en dag utan henne hur ska jag orka :(



med de monstret ;o

men nu ska jag hjälpa människan att packa , puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia♥

Vad bra;) skriv ett sms när jag kan kika förbi;)

2011-02-25 @ 15:32:30
URL: http://Cecilijaasalomonsson.devote.se
Postat av: Cecilia♥

Jaa okej:), men då är nog jag i stan,

men får se då:) om jag hinner kommer

jag hihi PUSS:)

2011-02-25 @ 15:39:28
URL: http://Cecilijaasalomonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0