sunday <3

Nu har jag precis kollat lite på solsidan, ska gå & ta bort sminket nu kör osminkad hela veckan förutom imorgon ! :)
Nu ska jag sätta på TV11 för att kolla om det är nån bra film, jag tror att en prinsessas dagbok 2 skulle gå idag jag vet inte :)
men just nu sitter jag & messar med Oliver och göra lite bilder <3
ni kan få en (a)
På lördag fyller han faktiskt 14 år, blir fjortis nudå & då kommer han till karlstad ! :)
så får ju träffa sötisen min då<3
men nu ska jag dra, jag bloggar kanske från Elvira imorgon innan jag drar till skolan :)
för ska ju till tandläkaren 8.00 och vi börjar 10.00 med att desikera bläckfisk så håll tummarna för att det kommer gå bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0