:=)

som ni vet är min första kärlek .. dennis eriksson ,
hahha han flyttade in i huset snett emot mig innan vi skulle flytta :)
men vi snackade ganska mycket i början, sen slutade vi snacka :p
men sen typ så .. snackade vi typ aldrig mer .. sen följde jag med han , hans mamma & lillasyster på ett barnkalas i badhuset :p
då hade han med en kompis som heter emil warberg .. tyckte att han va typ as söt .. sen slutade jag snacka med dennis .. sen en dag träffade jag han .. & då va han med emil :p
sen gikc jag direkt hem och letade upp emil på msn , mm.
vi snackade mer och mer sen blev jag tsm med han och tappade kontakten med dennis ... :p
passande med en bild på oliver :)
som går på kropp ist för boll ;) duktigt där gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0