BAD UPDATE

vet att jag haft dålig uppdatering idag , men jag har faktiskt inte haft tid / tillgång till internet!
men det är faktiskt sommarlov så jag ska inte behöva tänka så hela tiden right ?
Drog me och kollade när lillebror hade match i inlines ist för hockey ;s
så några lag hade slagit ihop typ ?
men dom förorade med 12-1 ändå ..


Imorgon blir det att åka in till stan & möta upp Frida sen vidare till SKK ( skattkärr )
sover nog där också!
sommaren kommer jag va mycke med min älskade frida,
hon frågade faktiskt om jag ville med till Sthlm ..
skulle vara råkul!

men nu ska jag kolla ite på tv , skriver nog ett sista inlägg sen

PUSS:*



gammal bild..;o

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vill du göra ett länkbyte med mig?

kommentera gärna ditt svar i min blogg ! MVH!

2011-06-21 @ 09:56:04
URL: http://occi.blogg.se/
Postat av: Matilda

okej, jag gör ett länkbyte nu! :)

2011-06-21 @ 12:11:22
URL: http://occi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0