Klänning!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

haha, ful som stryka gjorde den slumpmässigt men ändå lite kul ;)

saken me rosorna ska inte vara där..:(

 

Men iaf .. har nte hunnit blogga idag..

Elvira komhit 11, då kom hon ner o HOPPADE I MIN SÄNG, så jag vaknade då blev de fix sen dra vidare till bergvik

sen nu är det snart äntligen beståmt drar till gotland med Hanna & Elvira nästa vecka tjihooo!!

denna gången åker vi inte med mormor, utan vi tar tåget t färjan sen hämtar mormor oss på gotland!:D

bara för de får ni bilder från gotland 2010 med Hanna

HAHA!

 

 

>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0