Cecilia ♥

Eftersom jag inte har nått att göra nu så tänkte jag bara skriva ett inlägg om min kusin..som jag inte har gjort på den här bloggen förut !

Jag har verkligen ända se jag föddes viljat vara som henne, de var henne jag såg upp till när jag va liten & även än idag ska jag säga er !
Jag minns att när hon klippte sig själv i håret.. då gick jag hem & gjorde det jag oxå ;)
När hon sa att fisk va äckligt så slutade jag äta det, äter det inte än idag :p
Jag verkligen älskar att få kläder av henne , det gör jag fortfarande..
har det hänt nått så jag mår dåligt eller bara vill prata så är faktiskt hon den första jag vänder mig till, hon får mig alltid på bra humör ! :D

hon är verkligen allt för mig, vet inte vad jag skulle göra utan henne !
känns faktiskt som ajg har kommit närmare henne på slutet nu & de gillar jag skarpt !
men Cissi, du ska veta att jag älskar dig din clown ;)♥


sorry för bilden, men har ingen annan !
Tycker verkligen att ni ska kolla in på hennes blogg, den är fantastisk !
för att komma till den tryck på hennes namn här under
Cecilia♥

Du är guldvärd !


Kommentarer
Postat av: Cecilia♥

haha vad söt du är gumman!:), du är min lilla ängel! finns alltid för dig kusinvitamin;)vi får

hitta på något nu snart igen;) PUSSPUSSminLILLASOCKERTOPP ;) (´v´)

2011-03-12 @ 00:25:47
URL: http://Cecilijaasalomonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0