GOD MORNING♥

Nu har jag duschat varit ute med hunden, ska snart börja fixa mig !
farmor & farfar var här förut oxå, så då fick man 100 kr :DD
så drar med mig Elin till bergvik nu för att äta/fika sen kolla i lite affärer, blir säkert att pröva massa random saker!
men nu måste jag skynda mig lite känner jag..kameran hänger självklart med så bilder får ni senare i eftermiddag, Imorgon blir det att åka upp till Grums för att kolla på älsklings innebandy match kl 11.00 men vad gör man inte för hans skull, speciellt när dom möter Hultsberg! :D
outfiten kommer senare !
haha , hittade en urgammalbild.. jag och anton skulle vara modeller för COOP tidningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0