SATURDAY♥

Kom hem från bergvik för ett litet tag sen, innan jag drog ner mig till min källare så satt jag uppe hos lillebror och spelade need for speed på Xbox 360 :)
jag kan ju säga att jag vann faktiskt så är lite stolt över mig själv..
men värt på bergvik förut pröva lite tjockt fula kläder! :s
och sen typ satte vi oss på ddonken o åt mat ! :D
bilder

när hon hade på sig detta såg hon ut som en sån MORA FLICKA :D

nu kommer ni skratta..

ni skulle sett mössan hon tvinga mig att prova..!
vågar inte ens visa..de här va tillräckligt hemsk, jag skulle även ha på mig den GRÖNA koftan i bakgrunden men glömde den..
sen sötade jag mig lite ute.. ;)
sen direkt när man kom hem fick man träffa en KLASSBLÖT hund..
de va min dag hitills,
Outfiten kommer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0