SUNDAY♥

Nu har jag duschat & kör bara mys kläder idag har as ont i fötterna från igår oxå ..
Råå nice kväll igår med tjejerna & isacälskling ! :D
drog till stan mötte upp isac o hans kompisar, sen drog vi till nöjes, smart som man är ställer man ju sig i VIP kön med killarna istället för att gå o ta platser åt tjejerna som va dryga på att komma ..
men vi smet oss före bara !
då såg jag en av killarna som busvisslade åt mig hela tiden i sunne, sjukt kul nu
de va typ inga där i början men i slutet kom alla ;o
stod uppe på pyramiden o dansa med tjejerna så kommer en dö svettig sak fram o börjar ta på maja ( tror jag )
hahha :)
Mot slutet blev jag typ as trött.. sen åkte jag med isac hem, sen skulle jag ju gå ut med yolly typ halv två & sen skulle jag ju gå ner i källaren ;o
haha jag som är dö mörkrädd tog med ficklampan ner , erkänn att det var smart ! :D
nej nu ska jag sluta tjata
men tack för en SJUKT VÄRD kväll igår alla
tråkig att ebba blev av med Iphone & allt ..
tog inga bilder..
nån bild jag tog igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0